• Domov
  • Pre študentov
  • Pre rodičov
  • Pre školy
  • Domov
  • Pre študentov
  • Pre školy
  • Pre rodičov
  • FAQ
  • Slovenčina
  • Deutsch
  • English
Otázky a odpovede
FAQ

FAQ

1. Koľko musím mať rokov na to, aby som sa mohol zúčastniť stáže/mohol vykonávať prax?

Minimálne 17 rokov so súhlasom rodičov. Od 18 rokov bez súhlasu.

2. Musím vedieť plynule nemecky alebo anglicky?

Nie, no samozrejme je to výhodou.

3. Ako sa dostanem na stáž/do miesta mojej praxe?

Autobusom, vlakom, lietadlom za plnej podpory a asistencie niektorého z našich pracovníkov, ktorý je vždy prítomný pri odjazde a príjazde.

4. Som poistený?

Áno, vždy a pre všetky prípady.

5. Ako môžem využiť svoj voľný čas?

Pre účastníkov je pripravený pestrý program.

6. Je prax platená?

Nie, no skúsenosti je následne možné využiť v pracovnom živote.

7. Ako dlho budem pracovať?

Maximálne 40 hodín tyždenne.

8. Musím pracovať  cez víkendy?

Vačšinou nie, to je pre účastníkov pripravený program, samozrejme v prípade záujmuosobné voľno.

9. Ako dlho trvá jedna stáž?

Stáž trvá 28 dní.

10. Čo je výsledkom praxe? Budem nejakým spôsobom ohodnotený?

Áno, absolventi získajú medzinárodný certifikát o stáži/vykonanej praxi.


Michal Petrovič - CEO SLOVAKIA
International Practicum s.r.o.
  • Koceľova 945/17
    821 08 Bratislava
    Slovakia
  • +421 / 2 / 207 218 83
  • +421 944 148 941
  • mp@internationalpracticum.com
  • www.internationalpracticum.com
© Copyright praxvzahranici.sk
  • Domov
  • Pre študentov
  • Pre rodičov
  • Pre školy
Spravujte súhlas so súbormi cookie
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Spravovať možnosti Administrácia služieb Spravovať predajcov Prečítajte si viac o týchto účeloch
Zobraziť predvoľby
{title} {title} {title}